AgradeÃo.
A Meta-Analysis of the Effects of Advance Organizers on Learning and Retention
John Luiten; Wilbur Ames; Gary Ackerson
American Educational Research Journal, Vol. 17, No. 2. (Summer, 1980), pp. 211-218.
Reading Instruction: A Quantitative Analysis
Susanna W. Pflaum; Herbert J. Walberg; Myra L. Karegianes; Sue P. Rasher
Educational Researcher, Vol. 9, No. 7. (Jul. - Aug., 1980), pp. 12-18.
Cooperative Learning
Robert E. Slavin
Review of Educational Research, Vol. 50, No. 2. (Summer, 1980), pp. 315-342.
--
Â
Â
Â
Profa. Msc. Regina Albanese Pose
Mestre em CiÃncias, Psicopedagoga e EstatÃstica
Celular 11 9 8086 9322Â
NÃcleo de Planejamento Educacional e AvaliaÃÃoÂ
Centro de Desenvolvimento de EducaÃÃo MÃdica e na SaÃde "Prof. Eduardo Marcondes" - CEDEM
Universidade de SÃo Paulo
ComissÃo de AvaliaÃÃo - Medicina UNICID
Cruzeiro do Sul Educacional
Universidade Cidade de SÃo Paulo
Â
âStatistics may be deïned as âa body of methods for making wise decisions in the face of uncertaintyâ.â W.A. Wallis
Â