From: Cristiane Maria Sato <cmsato*gmail:com>
Date: Apr 24, 2006 1:24 PM
Subject: Re: Dúvida no cabeçalho
To: Giuliano Mega <giuliano:mega*gmail:com>

Que tosco responder às próprias perguntas...
Mas acho que isto é de interesse geral:

The value of the boundary parameter defines the separator between
message parts in a multipart message. In a nested multipart message, a
unique boundary value is needed for each nesting level.

--
Cristiane Maria Sato
<cmsato*gmail:com>

--